Feederowe Zawody o Puchar Lata 2020

Puchar Lata 2020

27. lipca 2020r. team Fishing-Feeder brał udział w zawodach wędkarskich o Puchar Lata organizowanych przez Gąsawski Związek Wędkarski. Były to zawody feederowe, a łowiliśmy w dwuosobowych zespołach.

O godzinie 7. stawiliśmy się na zbiórce w wyznaczonym miejscu. Po krótkim przywitaniu przez prezesa GZW rozpoczęło się losowanie miejsc. Tym razem losowanie okazało się dla nas dobre. Wylosowaliśmy sąsiednie miejsca na płaskim, płytkim brzegu. Szybko udaliśmy się na miejsca i rozpoczęliśmy rozstawianie się, na które według regulaminu mieliśmy niewiele ponad godzinę.

Wędkowanie

Na te zawody przygotowaliśmy sobie identyczne mieszanki ziemi, gliny argila i jasnej zanęty. Na haczyk miały trafić pinki, ochotka haczykowa oraz gruby robak w rozmiarze 3.

Po wstępnym nęceniu na odległości 24m. rozpoczęło się wędkowanie. Rezultaty dobrego nęcenia były natychmiastowe, szybko, regularnie odławialiśmy kolejne ryby średniego rozmiaru, a nasi przeciwnicy przez pierwszą godzinę tylko wpatrywali się  w napięte szczytówki swoich wędzisk. Dopiero po dłuższym czasie w ich polu nęcenia pojawiły się pojedyncze sztuki. My natomiast doładowaliśmy swoją mieszankę topionym, białym robakiem, co przyniosło efekty w postaci zdecydowanie większych, bonusowych leszczy. Wśród tylu wskazań na szczytówkach 4 godziny łowienia bardzo szybko minęły. Sygnał dźwiękowy zakończył zmagania nad wodą.

Podsumowanie

Przy wyciąganiu siatek z wody musieliśmy pomagać sobie nawzajem. Łączna waga złowionych ryb przekroczyła 34kg. Po krótkiej pogawędce z zawodnikami z sąsiednich stanowisk spakowaliśmy sprzęt i ponownie udaliśmy się na miejsce zbiórki. Tam okazało się, że nie mieliśmy dziś rywali równych sobie. Bezsprzecznie zajęliśmy pierwsze miejsce, bijąc rywali z miejsca drugiego o ponad 10kg ryb, co na tak krótkim dystansie czasowym jest znakomitym wynikiem. Po zjedzeniu tradycyjnej kiełbasy z ogniska przyszedł czas na oficjalne podsumowanie i rozdanie nagród przez prezesa Gąsawskiego Związku Wędkarskiego. Został nam wręczone puchar oraz całkiem okazałe wędziska ufundowane przez firmę Mikado.

Był to nasz najlepszy wynik w historii corocznych zawodów o Puchar Lata. Na pewno za rok ponownie odwiedzimy jezioro Skrzynka, tym razem w roli obrońców tytułu.

61142082_2328206487225527_7390163042962505728_o

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.